A creditare ERASMUS+ Educație școlară

Rectangle 5

cipru

erasmus e1712046531760

cipru

Aventura primei mobilități de grup a celor 12 elevi de la nivel primar a început pe 23 martie și a luat sfârșit pe 30 martie.💁‍♂️🧏‍♀️🙋‍♂️🙎‍♀️🙆
Zborul cu avionul le-a stârnit copiilor emoție, nerăbdare și curiozitate.✈️
Experiența de învățare din Paphos, Cipru, a fost minunată!🇹🇩💚🇨🇾
Rectangle 4
erasmus 3 e1712046734426
Rectangle 3
Rectangle 3
WhatsApp Image 2024 05 09 at 10.44.18 3
WhatsApp Image 2024 05 09 at 10.44.18
WhatsApp Image 2024 05 09 at 10.44.19 1
WhatsApp Image 2024 05 09 at 10.44.19
WhatsApp Image 2024 05 09 at 10.44.18 4
Rectangle 3
Rectangle 4

🇵🇱

POLONIA 2024

WhatsApp Image 2024 05 09 at 10.44.18 2

📝Proiect Erasmus +, Nr. 2023-1-RO01-KA121-SCH-000133007
🦻Beneficiar: Liceul Tehnologic Special Nr. 3, București, România
👩‍🏫 6 profesori au participat la activități de tip jobshadowing în perioada 22-26.04.2024
🇲🇨SPECJALNY OSRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY DLA DZIECI I MLODZIEZY NIEPELNOSPRAWNEJ din Dabrowa Gornicza, Polonia
✍️ Obiectiv: Dezvoltarea competențelor psihopedagogice ale personalului didactic prin sprijinirea formării profesionale continue a specialiștilor care lucrează cu elevii cu deficiențe de auz
📋Programul mobilității a cuprins următoarele:
📌 Jobshadowing: electrostimulare musculara; terapie polisenzoriala; exercitii de respiratie neverbala; terapia prin ritm si miscare; activitati in limba semnelor; comunicare augumentativa, TIC in predare, audiologie, psihomotricitate, atelier de gatit; VR in predare, metoda biofeedback, terapia Lego, camera polisenzoriala, stimulare polisenzoriala, demutizare, FunFloor, terapie ocupationala
📌Discutii despre:
o specificul activitatilor terapeutice la elevii cu deficiente de auz si/sau asociate
o limba semnelor romane si limba semnelor poloneze si rolul in predare
o rolul TIC in predare la elevii cu dizabilitati auditive
📌Vizita la scoala de surzi din Katowice
📊Concluzii privind mobilitatea de tip jobshadowing

Rectangle 4
u7
🇬🇷 GRECIA
📝 Proiect Erasmus +, Nr. 2023-1-RO01-KA121-SCH-000133007
🇹🇩 🦻 Beneficiar: Liceul Tehnologic Special Nr. 3, București, România
🧑‍🏫👩‍🏫6 profesori au participat la activități de tip jobshadowing
🇬🇷Salonic, Grecia
✍️ Dezvoltarea competențelor psihopedagogice ale personalului didactic prin sprijinirea formării profesionale continue a specialiștilor care lucrează cu elevii cu deficiențe de auz
 
WhatsApp Image 2024 06 06 at 21.01.32
WhatsApp Image 2024 06 06 at 21.01.31 1
WhatsApp Image 2024 06 06 at 21.01.31
WhatsApp Image 2024 06 06 at 21.01.31 2

🇹🇷Turcia 2024

Proiect Erasmus +, Nr. 2024-1-RO01-KA121-SCH-000206286 Group Mobility of School Pupils Beneficiar: Liceul Tehnologic Special Nr.3, București, România Instituția gazdă: Amasya Anadolu Lisesi, Amasya, Turcia Grupul: 10 elevi alături de 5 profesori însoțitori Prioada: 26.10 - 02.11.2024 Obiectiv: Dezvoltarea competențelor-cheie, în special ale celor digitale și lingvistice, la elevii cu deficiențe de auz în vederea integrării optime în viața școlară, socială și, mai târziu, profesională Activități de învățare: - Jocuri de spargere a gheții, folosind limbajul verbal și non-verbal pentru a se cunoaște. Împărtășirea informațiilor unul despre celălalt, școala, orașul, regiunea, țara lor, pentru a crea o atmosferă caldă - Brainstorming despre calificările digitale și avantajele și dezavantajele învățării și predării cu instrumente digitale. - Brainstorming despre instrumentele populare web 2. - Discuții despre importanța instrumentelor web 2 în educație. - Utilizarea instrumentelor digitale având conținut legat de Ziua Națională a Turciei. - Brainstorming despre drepturile de autor și regulile de siguranță pentru utilizarea internetului - Realizarea de postere și sloganuri, în Canva, despre drepturile de autor și regulile de siguranță pe internet - Discuții despre schimbările climatice. - Soluții pentru a avea un viitor mai bun/ exemple pentru a preveni schimbările climatice. - Brainstorming despre drepturile de autor și regulile de siguranță pentru utilizarea internetului - Realizarea de postere și sloganuri, în Canva, despre drepturile de autor și regulile de siguranță pe internet - Discuții despre schimbările climatice. - Soluții pentru a avea un viitor mai bun/ exemple pentru a preveni schimbările climatice. Activități culturale: Amasya este orașul resedință a provinciei cu același nume. A fost capitala Regatului Pontic. Mormintele săpate în stâncă aparțin regilor pontici, ele datează din secolul 4 i.Ch. Orașul este asezat pe malurile râului Yesilirmak într-un mic defileu. De-a lungul malurilor apei au fost recondiționate vechile case otomane și podurile vechi din piatră de 1000 de ani Cel mai important fiu al acestei urbe este geograful grec Strabon. Elevii și profesorii însoțitori au avut prilejul să descopere fermecătorul oraș participând la activitățile culturale din cadrul proiectului Erasmus. Pe parcursul săptămânii au savurat cu plăcere mâncarea turcească, ceaiul turcesc și ceaiul de mere. Celebrele mere din Amasya, un soi cu fructe nu prea mari însă deosebit de parfumate reprezintă simbolul regiunii. Aceste activități, derulate alături de gazde, ajută la dezvoltarea personală a participanților și răspund nevoilor de integrare socială a persoanelor cu dizabilități auditive.

WhatsApp Image 2024 11 04 at 09.55.16
WhatsApp Image 2024 11 04 at 09.55.16 2
WhatsApp Image 2024 11 04 at 09.55.16 3
WhatsApp Image 2024 11 04 at 09.55.15
WhatsApp Image 2024 11 04 at 09.55.16 5
WhatsApp Image 2024 11 04 at 09.55.16 4